Intranet online

Publikacja informacji i komunikacja

Intranet online jest narzędziem, które sprawdza się jako platforma do komunikowania, wymiany wiedzy, doświadczenia i zarządzania w organizacji. Może pomóc także usprawnić proces przebiegu komunikacji w Twojej firmie.

Zbuduj zaangażowanie pracowników w swojej firmie. Dobra komunikacja oraz skuteczna informacja wzbudza zaufanie pracowników.

Informuj na bieżąco

Publikuj Aktualności z możliwością osadzania multimediów.  Na stronie głównej Twojego intranetu możesz umieścić informacje dla wszystkich pracowników, ale także dla konkretnych działów Twojej firmy. Możesz pokazać skróty trzech ostatnich aktualności.

mockup_ekran

Oszczędzaj czas dotarcia
z informacją

Wykorzystaj artykuły i treści multimedialne do wzbudzenia zainteresowania pracowników. Twoi współpracownicy szybciej otworzą film video, który dla nich przygotujesz, niż przeczytają tekst.

Buduj społeczność

W intranecie online masz możliwość zbudowania społeczności w ramach firmy. W stworzeniu własnego kanału social media pomoże Yammer, w kórym możesz założyć takie grupy jak sprzedaż, gdzie dział handlowy skutecznie podzieli się wiedzą z zakresu obsługi klienta. Serwisy social media cieszą się największym zasięgiem w polskim Internecie. Dzięki Yammerowi, który posiada niezbędne atrybuty kanału social media, zbudujesz zasięg intranetu online w swojej firmie.

Promuj swoje treści poprzez Newsletter

Jeśli zależy Ci na tym, aby pracownicy Twojej firmy byli na bieżąco z informacjami przygotowywanymi przez Ciebie w Twoim intranecie online, skorzystaj z Newslettera. Gotowe narzędzie ułatwi Ci import najciekawszych i najświeższych treści z intranetu wprost do newslettera. Rozsyłając newsletter zbudujesz zasięg Twoich treści. Możesz też zmierzyć skalę promocji i zbadać konwersję.

Przedstaw organizację

Możesz pokazać pracownikom dane grupy, spółek lub firmy poprzez witryny korporacyjne. Od określenia wspólnych celów zależy sukces działań danej firmy. Pracownicy powinni wiedzieć dokąd zmierza firma, a także do czego służy ich praca. Pokaż pracownikom wizję, misję i cele. Przedstaw historię i strategię działania. Pokaż nagrody i wyróżnienia, dzięki którym pracownicy będą mogli się poczuć dumni z organizacji, w której pracują.

12

 

 

Obraz3

Buduj kulturę organizacyjną

Pokaż kto zarządza firmą i jakie ma doświadczenie używając struktury organizacyjnej. Na podstawie dostarczonych przez Ciebie danych zostanie stworzony diagram struktury organizacyjnej z różnymi węzłami. Aktualna struktura organizacyjna zapewni możliwosć wglądu w każdy jej węzeł.

Spotkania na żywo

Wykorzystaj Skype for Business do bezpośredniej komunikacji na żywo. Możesz organizować dyskusje i wideokonferencje z wybraną osobą bądź grupą osób, przy użyciu dowolnego urządzenia.

 

Współpraca i funkcje społecznościowe

Znasz już rolę intranetu, wiesz jakie masz możliwości komunikacyjne, ale zastanawiasz się jak sprawić, aby Twój intranet był miejscem nie tylko konsumpcji treści, ale efektywnej wymiany wiedzy. Poznaj możliwości współpracy i pracy grupowej.

Wygodnie pracuj
z repozytoriami

Dzięki bibliotekom dokumentów pracownicy Twojej organizacji mają możliwość kontekstowego przechowywania dokumentów ogólnofirmowych, działowych i zespołowych. Funkcja wyszukiwania, filtrowania i przeglądania jest wygodna, a co najważniejsze intuicyjna.

Aktualne szablony dokumentów dostępne pod ręką

Szablony dokumentów w intranecie online są zintegrowane z bibliotekami w portalu. Tworząc nowe dokumenty z szablonów masz pewność, że każdy nowo tworzony plik jest aktualny.

2_imac

obraz5

Zbieraj opinie

Potrzebujesz informacji zwrotnej na temat prowadzonych działań? Wykorzystaj ankiety i sondy do przeprowadzenia interesujących Cię badań. Możesz gromadzić dane tworzone w ankietach i eksportować informacje do Excela. Ankiety obsługują różnorodne typy danych.

Efektywnie prowadź projekty

Informacje ze wszystkich projektów realizowanych przez firmę mogą być zgromadzone w dedykowanych witrynach projektowych. Uprawnieni pracownicy, zespoły czy departamenty mają wgląd w portfel prowadzonych projektów. Wszelkie poradniki i metodyki prowadzenia projektów przez Twoja organizację mogą być zgromadzone w jednym miejscu.

Książka teleadresowa

Potrzebujesz szybko znaleźć osobę w organizacji? Skorzystaj z książki teleadresowej, zintegrowanej z systemami informatycznymi w Twojej firmie. W książce znajdziesz informacje o pracowniku i przełożonym, pełnione obowiązki oraz zobaczysz, kto jeszcze pracuje z daną osobą w zespole.

 

Edisonda_psg_ksiazka2

Obraz4

Zobacz pełny profil pracownika

Profile użytkowników pozowlą Ci zapoznać się z kompetencjami i umiejętnościami pracowników. Łatwo zorganizujesz zespół projektowy lub zbierzesz osoby wymagane w przetargu. W intranecie online masz możliwość zbudowania bazy kompetencji i umiejętności pracowników Twojej organizacji.

Twoja własna witryna

W intranecie online możesz mieć swoją własną strefę, gdzie znajdzie się Twój profil i Twoje dokumenty, także w aplikacji OneDrive. W tym miejscu możesz użyć swoich własnych skrótów i przechowywać także treści prywatne.

Procesy i dane biznesowe

W Twojej organizacji istnieją aplikacje realizujące określone funkcje? Interesują Cię wewnętrzne procesy dotyczące Twojej organizacji? Skorzystaj z funkcjonalności procesów i analiz biznesowych.

Szybko docieraj do danych
z zewnętrznych systemów

Narzędzie Ubiq Framework pozwoli na integrację z systemami zewnętrznymi w Twojej firmie. Dane mogą być zaprezentowane w postaci kafli, ale także jako rejestry z możliwością przeszukiwania.

Elektroniczne wnioski

Potrzebujesz urlopu, byłeś w delegacji, chciałbyś złożyć wniosek o dofinansowanie do szkolenia? Wykorzystaj do tego elektroniczne wnioski. W prosty sposób wyszukasz niezbędne formularze, a także sprawdzisz status dokumentów, które są już w obiegu.

mockup-1

faktura-odwrocona

Poznaj możliwości Office

W intranecie online masz możliwość integracji systemu z aplikacjami Office. To nie tylko eksport danych do Excela i integracja z Wordem, to także szybki kontakt przez Skype, synchronizacja z OneNote i możliwość połączenia z Outlook.

Komfortowo rezerwuj niezbędne zasoby

Organizujesz spotkanie i potrzebujesz sali z rzutnikiem? Wyjeżdżasz w delegację i chciałbyś skorzystać z auta służbowego? Dostępność zasobów sprawdzisz przy pomocy widoku kalendarza. Komfortowo dokonasz także rezerwacji niezbędnego sprzętu.

Stwórz własny bank inicjatyw pracowniczych

Pracownicy w Twojej organizacji zgłaszają pomysły i innowacje? Możesz swobodnie zarządzać wszystkimi inicjatywami. W Twoim portalu możesz gromadzić wszystkie zgłoszenia i poddawać je ocenie. Możesz promować najciekawsze pomysły. Od Ciebie zależy w jaki sposób skonfigurujesz informacje i proces akceptacji inicjatyw.

8_imac

6_lewa_iphone

Planuj dostępność pracowników

Masz duży zespół i chcesz, aby procesy w Twojej organizacji przebiegały bez zakłóceń? Zarządzaj dostępnością pracowników, twórz przejrzyste plany urlopowe, obsługuj wnioski i nadzoruj proces obiegu i akceptacji.

Pracuj na różnych urządzeniach

Masz do dyspozycji różne warianty szaty graficznej, pozwalające dopasować się wyświetlanej treści do innych urządzeń, takich jak komputery o wyższej rozdzielczości ekranu, tablety czy smartphony.

Stwórz elektroniczne miejsce pracy

Ideą elektronicznego miejsca pracy jest szybki dostęp do informacji, niezbędnych do realizacji zadań. Elektroniczne miejsce pracy to połączenie możliwości intranetu publikacyjnego i intranetu online, z systemami które funkcjonują w Twojej firmie.

Usługi Office365

Skorzystaj z szerokiego wachlarza usług Office365 i dostosuj je do potrzeb Twojej organizacji. Możesz skorzystać z optymalnego dla Ciebie planu i wybrać aplikacje pakietu Office365 niezbędne do dynamicznego rozwoju Twojej organizacji.

 

 

 

EDISONDA_itdev_struktura_laptop