Kancelaria

slider-bird-big

Dla kogo?

Proponowana przez nas Kancelaria to elektroniczny rejestr korespondencji, która przychodzi i wychodzi z Twojej organizacji, ale także rejestr wewnętrznego obiegu korespondencji. Dzięki kancelarii na stałe wyeliminujesz z Twojej firmy tradycyjny papierowy obieg pism, zdobędziesz pełną kontrolę nad obiegiem dokumentów, w prosty sposób dotrzesz do potrzebnych danych, a co najważniejsze całą korespondencję elektronicznie zarchiwizujesz.

Portal kancelaryjny

Portal jest podstawową częścią systemu, w której jest przygotowywana i opracowywana większość treści. Do portalu korespondencja, pisma, umowy i inne dokumenty trafiają w postaci elektronicznej (e-mail) lub fizycznej. W tym drugim przypadku dokumenty są skanowane, rozpoznawana jest ich treść oraz możliwa jest ich automatyczna klasyfikacja. Portal kancelaryjny dzieli się na następujące witryny:

 

 

 

  • Witryna startowa kancelarii – pełniąca rolę punktu dostępowego do kancelarii w portalu. Odpowiedzialna za przekierowanie użytkownika na właściwą witrynę kancelaryjną.
  • Witryna kancelarii – odpowiedzialna za obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Twojej firmie.
  • Witryny kancelaryjne jednostek organizacyjnych Twojej firmy – odpowiedzialne za obsługę korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej w jednostkach organizacyjnych i obsługę spraw.
Jak to działa?

mockup-1

Dostęp do portalu

Do portalu dostaniesz się przy pomocy przeglądarki internetowej. System automatycznie przekierowuje użytkownika na witrynę startową po wpisaniu właściwego adresu.

Strona główna portalu kancelaryjnego jest pierwszą stroną wczytywaną do przeglądarki internetowej w momencie jej włączenia. Zaproponujemy Twojej organizacji wygląd portalu, dostosowany do systemu identyfikacji wizualnej. Zazwyczaj informacje są wyświetlane w kaflach i dopasowane do roli i kontekstu pracy danego użytkownika.

Jak wygląda przepływ dokumentów?
  1. Przygotowanie i rejestracja
  2. Przegląd korespondencji i spraw
  3. Dystrybucja i dekretacja (zwroty)
  4. Maile, faksy, pocztowa książka nadawcza

W aplikacji można rejestrować i przechowywać dziesiątki tysięcy sztuk korespondencji. Wdrażając portal kancelaryjny otrzymujesz gotowe i konfigurowalne rozwiązanie dla obiegu dokumentów i spraw w Twojej firmie.

schemat