czasu pracownika zajmuje szukanie informacji
pracowników nie zna strategii i celów organizacji
pracowników nie zna strategii i celów organizacji
Badania pokazują, że komunikacja wewnętrzna to jeden z najczęściej niedocenianych aspektów każdej organizacji. Nieodpowiednie komunikowanie się skutkuje mniejszym zaangażowaniem pracowników, gorszymi wynikami pracy i brakiem innowacyjności. Aby temu przeciwdziałać i umacniać pozycję na rynku, należy zadbać o wsparcie tego obszaru. Communication Portal to bilet na podróż do skutecznej komunikacji z doświadczonym przewodnikiem!
Communication Portal to rozwiązanie wspierające procesy komunikacji wewnętrznej. Zbudowane na bazie elementów platformy Microsoft 365, która jest rozszerzana funkcjonalnie w miejscach, gdzie niesie to najwięcej wartości. Communication Portal jest dostępny w wersji Fundamentals oraz Jumpstart. Zobacz co zawierają!
Microsoft 365 | Communication Portal Fundamentals | Communication Portal Jumpstart | |
Portalu Komunikacyjnego
Dobry projekt Portalu Komunikacyjnego zawiera architekturę informacji oraz mapę kanałów komunikacyjnych. Do ich opracowywania można posłużyć się istniejącym planem i strategią komunikacji.
Budowa rozwiązania dopasowanego do Twoich potrzeb odbywa się przy wykorzystaniu gotowych funkcjonalności i komponentów Communication Portalu oraz usług Microsoft 365.
Podczas przygotowania do Go-Live kluczowa jest praca z redaktorami nad dostarczeniem treści, które będą dostępne dla użytkowników od pierwszego dnia wdrożenia.
Aby zapewnić sukces wdrożenia nie zapomnij o odpowiednim informowaniu pracowników o nadchodzącej premierze portalu. Dobrym pomysłem jest organizacja konkursów oraz stosowanie graficznych form komunikacji.
Dobry projekt Portalu Komunikacyjnego zawiera architekturę informacji oraz mapę kanałów komunikacyjnych. Do ich opracowywania można posłużyć się istniejącym planem i strategią komunikacji.
Budowa rozwiązania dopasowanego do Twoich potrzeb odbywa się przy wykorzystaniu gotowych funkcjonalności i komponentów Communication Portalu oraz usług Microsoft 365.
Podczas przygotowania do Go-Live kluczowa jest praca z redaktorami nad dostarczeniem treści, które będą dostępne dla użytkowników od pierwszego dnia wdrożenia.
Aby zapewnić sukces wdrożenia nie zapomnij o_odpowiednim informowaniu pracowników o_nadchodzącej premierze portalu. Dobrym pomysłem jest organizacja konkursów oraz stosowanie graficznych form komunikacji.
Communication Portal w wersji Fundamentals oraz Jumpstart różnią się zakresem usług świadczonych w trakcie wdrożenia. Communication Portal w wersji Fundamentals opiera się w głównej mierze na samodzielnych działaniach wykonywanych przy wsparciu konsultantów oraz na bazie materiałów referencyjnych i szablonowych. Wdrożenie w wersji Jumpstart przeprowadzane i koordynowane jest natomiast przez naszych specjalistów. Zobacz, jak możemy Ci pomóc wdrożyć Twoje rozwiązanie!
Fundamentals | Jumpstart | |
Dedykowany warsztat | Dedykowany warsztat | |
Samodzielnie przy wsparciu konsultanta | Wspólnie podczas warsztatu | |
Samodzielnie przy wsparciu konsultanta | Dedykowany projekt graficzny | |
Automatyczne, do 200 stron | Automatyczne, do 500 stron | |
Samodzielnie na bazie instrukcji | Po stronie wykonawcy | |
Samodzielnie na bazie instrukcji | Wspólnie podczas warsztatu | |
Samodzielnie na bazie instrukcji | Po stronie wykonawcy | |
1 warsztat redaktorski | 3 warsztaty redaktorskie | |
Samodzielnie na bazie szablonów | Wspólnie przy wsparciu ekspertów | |
Samodzielnie na bazie szablonów | Wspólnie przy wsparciu ekspertów | |
Samodzielnie | Wspólnie przy wsparciu ekspertów | |
Na bazie nagrania | Webinar na żywo |
Czy ta inwestycja się zwraca?
Jeśli chciałbyś porozmawiać o tym, jak Twoja organizacja może osiągnąć lepsze wyniki poprzez wdrożenie efektywnego narzędzia do komunikacji, skontaktuj się z nami!
2021 © IT-Dev Sp. z o.o — Polityka prywatności